مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:262023-07-05سياسي

آیین سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین پاسداشت چهل و یکمین سال ربوده شدن نخستین فرمانده محور مقاومت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان با عنوان خورشید دوکوهه در پردیس تئاتر تهران با حضور جمعی از خانواده شهدا، اعضای پیشمرگان کُرد مسلمان و رزمندگان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه تهران و دبیر کنگره ملی شهدای پایتخت ضمن گرامیداشت دهه ولایت در سخنانی بیان کرد: حاج احمد متوسلیان خودش یک مکتب با شاخصه های خاص خودش را دارد.

من به عنوان یکی از شاگردان این مکتب باید بگویم که حدود 25 شاخص از ایشان سراغ دارم.

وی در ادامه درباره شهادت یا زنده بودن حاج احمد متوسلیان گفت: این سوال که ایشان شهید شده یا باز می گردند را به این جمله حاج قاسم سلیمانی که شرط شهید شدن، شهید بودن است پاسخ می دهم که حاج احمد از همان دوران مبارزه با طاغوت و شاه شهید بوده است.

آن موقع که در مناطق کردستان و بانه حضور یافت شهید بود و چه آن زمان که مأموریت پیدا کرد تیپ محمد رسوال الله را تشکیل دهد یا در عملیات های فتح المبین و بیت المقدس که فرماندهی کرد، شهید بوده است.

اما از این نظر که قلبمان چه می گوید و چگونه برای دیدن او می تپد تا ببینیمش باید گفت که هنوز سپاه پایتخت یک فرمانده دارد و او حاج احمد متوسلیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان برگزار شد

آیین سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان برگزار شد