مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-22اجتماعي

ثبت رکورد سریع ترین زمان ساخت پست برق غرب آسیا درمازندران وگلستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از ثبت رکورد سریع ترین زمان ساخت احداث پست انتقال نیروی برق در بین شرکت های سرویس دهنده غرب آسیا در این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش موسوی تاکامی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از رکوردشکنی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در احداث پست انتقال نیروی برق شهید مصطفی چمران آزادشهر و تکمیل پروژه دو ساله تنها در 5 ماه خبر داد و گفت: در حالی که زمان احداث چنین پروژه هایی در کشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نیاز دارد، در یک اقدام جهادی از سوی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، بخش 400/63 کیلوولت ایستگاه انتقال نیروی برق آزادشهر تنها ظرف مدت 5 ماه احداث و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در این خصوص گفت: پست استراتژیک و کلیدی 500 به 400 به 230 به 63 کیلوولت آزادشهر که در روز 31 خردادماه کار آن به پایان رسید، به نام شهید پروفسور دکتر مصطفی چمران مزین شد.

وی افزود: این ایستگاه در فاز اول، 200 مگاولت آمپر از بار منطقه را تأمین می کند و یک پست کلیدی است که از سال 1388 کار مطالعات این پروژه شروع و در مهرماه سال 1401 به مناقصه رفت و تأمین کننده و پیمانکار، این پست را از 26 دی ماه سال 1401 شروع و در 31 خردادماه 1402 به اتمام رساندند و بخس 500 کیلوولت آن پس از مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد سریع ترین زمان ساخت پست برق غرب آسیا درمازندران وگلستان

ثبت رکورد سریع ترین زمان ساخت پست برق غرب آسیا درمازندران وگلستان