مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-22فرهنگي

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب شهید «مصطفی طالبی» در شهر نراق برگزار شد.

- دلیجان- آیین رونمایی از کتاب شهید مصطفی طالبی در شهر نراق برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح شنبه آیین رونمایی از کتاب شهید مصطفی طالبی در شهر فرهنگ و تاریخ نراق و با حضور مسئولین شهرستان دلیجان برگزار شد.

کتاب آقا مصطفی شامل زندگینامه شهید مصطفی طالبی است که به همت میلاد طالبی برادر زاده شهید و با حمایت های مدیریت ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است.

اجرای نمایش توسط گروه هنری تئاتر، شعرخوانی محمد زارعی شاعر برگزیده کشوری و خاطره گویی عباس باقری دوست و همکلاس شهید از دیگر برنامه های این آیین بود.

سرباز وظیفه ارتش مصطفی طالبی فرزند حسین سال 1341 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان متولد و تاریخ 16 فروردین 1362 طی عملیات والفجر یک در جبهه زُبیدات عراق به شهادت رسید.

صحبت از شهید مصطفی طالبی صحبت از شهیدی مظلوم و با وقار، فداکار در زندگی و وقف خانواده است که تحصیل از یک طرف و دستان پینه بسته کارگری برای گذران معیشت زندگی از برجستگی های این شهید عزیز است.

شهید مصطفی طالبی معلم نهضت و دلسوزی به حال فقرا، یاور امام خمینی و عضو بسیج بود که با لباس بسیج در جبهه دارخوین از ناحیه چشم آسیب دید و در ادامه با لباس رزم سربازی وارد نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد