مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01فرهنگي

عروسک ها، محوطه تئاتر شهر را تسخیر کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی تهران-مبارک، در نخستین روز از برگزاری خود (پنجشنبه هشتم تیر)، - با آغاز نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک در روز پنجشنبه هشتم تیر، هنرمندان با عروسک های شان، جمعیتی بزرگ از تماشاگران مشتاق را به محوطه تئاتر شهر کشاندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی تهران-مبارک، در نخستین روز از برگزاری خود (پنجشنبه هشتم تیر)، شاهد اجرای 11 نمایش در سالن ها و محوطه باز مجموعه تئاتر شهر، تالار مولوی، تالار هنر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

نشاط هنری، جایگزین غوغا و بی نظمی اوج استقبال مخاطبان از آثار این جشنواره را می شد در محوطه بیرونی تئاتر شهر دید که در مجموع، میزبان چند هزار تماشاگر برای تماشای چهار اجرای خیابانی بود و بار دیگر حال و هوای هنری را به محیط پیرامونی این مجموعه بازگرداند.

این فضای پُر شور و نشاط، تاکیدی بود بر اینکه حریم تئاتر شهر، به جای ازدحام، غوغا، بی نظمی و آشفتگی، باید محیطی باشد برای پذیرایی از مشتاقان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک ها، محوطه تئاتر شهر را تسخیر کردند

عروسک ها، محوطه تئاتر شهر را تسخیر کردند