مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-25سياسي

ارائه خدمات بیش از 2000 اتوبوس در مرزهای ایران و عراق به زائران اربعین


معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به بررسی محورهای خدمات حمل و نقل به زائران اربعین در عراق، گفت: ایران آمادگی خود را برای جابجایی زائران اعلام کرده است.

- معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به بررسی محورهای خدمات حمل و نقل به زائران اربعین در عراق، گفت: ایران آمادگی خود را برای جابجایی زائران اعلام کرده است.

سید سجاد انوشه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشستی که با سفیر ایران در عراق و مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت کشور در قرارگاه حمل و نقل اربعین برگزار شد، افزود: در این نشست محورهای ارائه خدمات حمل و نقل به زائران اربعین بررسی و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توافق صورت گرفته با معاون وزیر کشور عراق و با توجه به نیاز این کشور جهت ورود ناوگان ایرانی به منظور جابجایی زائران در محورهای تعریف شده ، آمادگی این وجود دارد تا با هماهنگی سفارت نسبت به تأمین ناوگان مورد نیاز اقدام شود.

لزوم تشکیل قرارگاه های استانی اربعین میان استان های مرزی وی افزود: همچنین به منظور خدمات دهی هرچه بهتر لازم است تا با تشکیل قرارگاه های استانی اربعین میان استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیش از 2000 اتوبوس در مرزهای ایران و عراق به زائران اربعین

ارائه خدمات بیش از 2000 اتوبوس در مرزهای ایران و عراق به زائران اربعین