مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-13سياسي

ایجاد زنجیره راهبردی ارزش در گلستان/ خسارت خشکسالی از رقم برآوردی بالا زد


استاندار گلستان با بیان اینکه متعهد به ایجاد زنجیره های راهبردی ارزش در استان هستیم، گفت: در همین راستا عمران و آبادانی مناطق بسیار محروم گلستان را در دستور کار قرار داده ایم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه متعهد به ایجاد زنجیره های راهبردی ارزش در استان هستیم، گفت: در همین راستا عمران و آبادانی مناطق بسیار محروم گلستان را در دستور کار قرار داده ایم.

علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه 22 تیرماه 1402 در نشست با مدیران و تشکل های بخش کشاورزی استان گلستان که با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی مشکلات نباید بی مفهوم باشد و باید اتفاقات خوب هم تبیین شود.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به گلستان 38 هزار میلیارد ریال مصوبه برای حوزه کشاورزی استان اختصاص یافت، ادامه داد: در این سفر لایروبی 625 هکتار آب دندان به ارزش 580 میلیارد ریال مصوب شد که تاکنون لایروبی 479 هکتار محقق شده و لایروبی 6 دهه آب بندان به مساحت 146 هکتار تا سفر دوم رییس جمهور و یا هفته دولت محقق می شود.

استاندار گلستان تخصیص اعتبار برای حوزه آبخیزداری استان را غیرقابل توصیف با دیگر ادوار دانست و افزود: وزیر جهاد کشاورزی در نخستین سفر استانی خود از منطقه بسیار محروم روستای وحدت اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زنجیره راهبردی ارزش در گلستان/ خسارت خشکسالی از رقم برآوردی بالا زد

ایجاد زنجیره راهبردی ارزش در گلستان/ خسارت خشکسالی از رقم برآوردی بالا زد