مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-05اقتصادي

4200 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان بوشهر اختصاص یافت


معاون هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: چهار هزار و 290 میلیارد تومان سهم استان بوشهر از اعتبارات تملک داریی های سرمایه استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی پورداوود چهارشنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه اظهار داشت: کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای که در قانون 1402 پیش بینی شده ،375 هزار میلیارد تومان در سطح کشور است.

معاون هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: از مجموع این اعتبارات، 86 هزار میلیارد تومان به صورت استانی بین استان های کشور توزیع شده است که 23 درصد کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای کشور به صورت استانی است.

و ی گفت: باقی مانده اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای که 77 درصد این اعتبارات را شامل می شود در اختیار وزارتخانه ها قرار گرفته و به صورت ملی بین پروژه های کلان در سطح ملی توزیع می شود.

وی ادامه داد: حجم عمده از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به صورت ملی و در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های ملی است.

وی گفت: برخی از پروژه های ملی با نام و در قانون پیوست مشخص هستند اما بسیاری از پروژه ها نیز به صورت کلی هستند و در این مورد پیگیری مدیران استانی بسیار اثر بخش خواهد بود تا اعتبارات خوبی به سمت استان سوق داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4200 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان بوشهر اختصاص یافت

4200 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان بوشهر اختصاص یافت