مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-01فرهنگي

هجوم بیگانگان فضایی به یک نمایشگاه


متالوژی هنر عنوان مجموعه جدید آثار محمد محمدزاده تیتکانلو است که توسط مرکز اقتصاد هنر فاطر(گالری ماهر) در باغ موزه نگارستان تا 30 تیرماه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

- متالوژی هنر عنوان مجموعه جدید آثار محمد محمدزاده تیتکانلو است که توسط مرکز اقتصاد هنر فاطر(گالری ماهر) در باغ موزه نگارستان تا 30 تیرماه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متالوژی هنر عنوان نمایشگاهی است که در آن 23 مجسمه 13 تا 140 سانتی متری به نمایش درآمده است.

محمد محمدزاده تیتکانلو درباره این نمایشگاه می گوید: چهار مجسمه از مجموعه ای که در باغ موزه نگارستان به نمایش است سال 1374 خلق شده اند و 19 مجسمه دیگر طی سالهای 1400 تا 1402 ساخته شده اند.

جنس مجسمه ها اغلب از فلز آهن است که در برخی از مجسمه ها با آلیاژهای دیگر نیز ترکیب شده است.

تمامی مجسمه ها با استفاده از فلزات نو و کهنه با جوشکاری برق ساخته شده و در پایان با رنگ قهوه ای تیره، رنگ آمیزی شده اند.

محمدزاده تیتکانلو افزود: فرهنگ تخیل علمی با محوریت صلح را می توان تم نمایشگاه دانست، مجسمه های بیگانگان فضایی، صلح فضایی، صلح اتمی، شکنجه گران مسخ شده قرون وسطایی، قهرمانان و اسطوره های صالح، موسیقیدان با اصوت معنوی، سربازی با شیپور صلح، آدم و حوا در یک پیکره واحد، جنگجویی تنها با یک سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم بیگانگان فضایی به یک نمایشگاه

هجوم بیگانگان فضایی به یک نمایشگاه