مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-17سياسي

ابنیه تخریب شده ارتباطی به مسجد بقیه الله ارومیه ندارد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ابنیه تخریب شده به هیچ وجه به مسجد یا محوطه مسجد بقیه الله در ارومیه ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی با اشاره به انتشار اخباری در خصوص تخریب طبقات فوقانی واحدهای تجاری اوقافی خیابان آزادگان ارومیه مجاور مسجد بقیه الله ارومیه، اظهار کرد: ابنیه تخریب شده به هیچ وجه به مسجد یا محوطه مسجد بقیه الله ارتباطی ندارد؛ بلکه با ساخت وساز بنا بدون رعایت حداقل های اصول مهندسی در طبقات فوقانی دو واحد تجاری مجاور مسجد مذکور توسط اشخاص غیر ذی نفع، با طرح دعاوی مالکان خصوصی دو پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از این پرونده ها در کمیسیون ماده 100 شهرداری است که با شکایت شهرداری، کمیسیون های بدوی و تجدیدنظر رأی به قلع وقمع بنا برای حفظ و سلامتی شهروندان داده اند و کارشناسان رسمی دادگستری احداث بنا را غیرقانونی و برخلاف اصول و مقررات حفاظت ایمنی، بهداشتی، شهرسازی و غیرمجاز اعلام کرده اند.

عتباتی اضافه کرد: به موازات پرونده شهرداری کسبه ای که با این ساخت وساز حقوق قانونی و مالکانه شان مورد تعدی و تفریط قرار گرفته بود با مراجعه به دادگاه حقوقی ارومیه و تظلم خواهی جهت حفظ حقوقشان دادخواست تقدیم کرده بودند که جلسات دادگاه با حضور طرفین برگزار و حکم بدوی و تجدیدنظر دایر بر رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابنیه تخریب شده ارتباطی به مسجد بقیه الله ارومیه ندارد

ابنیه تخریب شده ارتباطی به مسجد بقیه الله ارومیه ندارد