مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12دانش

سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدعلی نادی خوراسگانی را به عنوان سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: دکتر محمدعلی نادی خوراسگانی با سلام و تحیات، نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه منصوب می شوید.

با توجه به لزوم انسجام رشته های تحصیلی و ارتباط موضوعی آنها با معاونت های مربوطه به منظور تمرکز بر اصل مسئله محور بودن دانشگاه، کلیه رشته های مرتبط، به ویژه رشته علوم تربیتی در ذیل معاونت مذکور قرار می گیرد.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و مرجعیت علمی کشور با تاکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.

1- راهبری و مدیریت حوزه دانش علوم تربیتی و ارتقای کارکرد زنجیره ای نظام آموزش تخصصی دانشگاه در حوزه تعلیم و تربیت به همراه توسعه کمی و کیفی مدارس سما 2- نقش آفرینی موثر به عنوان معاونت موضوعی در حوزه علوم تربیتی و مهارتی 3- ایجاد نظام مدیریت دانش در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد