مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-27اقتصادي

ثبت نام حدود 21 هزار همدانی در سامانه نیروی کار


مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ثبت نام 20 هزار و 706 نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار خبر داد.

- مصطفی قربانفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال گذشته تعهد اشتغالزایی برای 23 هزار و769 نفر را داشتیم، اظهار کرد: طی سال گذشته از طریق دستگاه های اجرایی روزانه 26 هزار اشتغالزایی جدید در سامانه به ثبت رسید.

وی با اشاره به ثبت نام 20 هزار و 706 نفر به عنوان نیروی کار در سامانه اداره کار، اضافه کرد: ثبت نام در سامانه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تصریح بر اینکه به دلیل بسته بودن سامانه، آمار اشتغالزایی به صورت کامل رصد نشد؛ تشریح کرد: به دلیل قطعی اینترنت و بسته بودن سامانه ارقام اشتغالزایی به صورت کامل رصد نشده اما اگر بخواهیم آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهیم؛ شاید 3 الی 4 هزار شغل ایجاد شده که فقط حدود 2 هزار شغل در حال ثبت در سامانه است.

قربانفر در ادامه از راه اندازی سامانه جستجوی کار خبر داد و اضافه کرد: از اواخر سال گذشته وزارتخانه سامانه ای راه اندازی کرده که متقاضی می تواند با ثبت اطلاعات خود مبنی بر اینکه جویای چه کار با چه حقوقی است و در شغل مورد نظرش مشغول به کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 21 هزار همدانی در سامانه نیروی کار

ثبت نام حدود 21 هزار همدانی در سامانه نیروی کار