مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-01اجتماعي

راهکار جدید شورای شهر یزد برای کاهش ترافیک؛ «اتوبوس پیاده مدرسه»


اجرای طرح «اتوبوس پیاده مدرسه» که در دنیا به WSB یا Walking School Bus موسوم است و تجربیات بسیار موفقی در کشورهای مختلف دارد، می تواند در بهبود فرآیند رفت و آمد دانش آموزان به مدارس و همچنین کاهش ازدحام خودروها در معابر شهر نقش مؤثری داشته باشد.

- راهکار جدید شورای شهر یزد برای کاهش ترافیک؛ اتوبوس پیاده مدرسه ایسنا/یزد اجرای طرح اتوبوس پیاده مدرسه که در دنیا به " WSB" یا" Walking School Bus" موسوم است و تجربیات بسیار موفقی در کشورهای مختلف دارد، می تواند در بهبود فرآیند رفت و آمد دانش آموزان به مدارس و همچنین کاهش ازدحام خودروها در معابر شهر نقش مؤثری داشته باشد.

مجید تجملیان رییس کمیسیون حمل و نقل و آمد و شد شورای اسلامی شهر یزد در نشست این کمیسیون ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: طبیعتاً هرچه بتوانیم مردم را به سمت کاهش استفاده از خودروهای شخصی در حمل و نقل و آمد و شد شهری سوق دهیم، از ترافیک سنگین در معابر سطح شهر خصوصاً در ایام شروع سال تحصیلی، پیشگیری می شود.

وی با اشاره به این که در جلسات این کمیسیون برای کاهش معضلات ناشی از ازدحام خودروهای شخصی در معابر شهر طی سال تحصیلی پیش رو، روی بسته جامعی در حال تبادل نظر و گفت وگو با مدیران، صاحبنظران و کارشناسان مختلف هستیم، افزود: یکی از طرح های این بسته جامع، اتوبوس پیاده مدرسه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار جدید شورای شهر یزد برای کاهش ترافیک؛ «اتوبوس پیاده مدرسه»

راهکار جدید شورای شهر یزد برای کاهش ترافیک؛ «اتوبوس پیاده مدرسه»