مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-17اجتماعي

آماده باش پلیس راهور برای عزاداری های محرم/ توصیه به عزاداران و رانندگان


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش پلیس برای برگزاری عزاداری های ایام محرم خبر داد و توصیه ها و هشدارهایی را نیز به عزاداران و متصدیان هیات ها و تکایا ارائه کرد.

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش پلیس برای برگزاری عزاداری های ایام محرم خبر داد و توصیه ها و هشدارهایی را نیز به عزاداران و متصدیان هیات ها و تکایا ارائه کرد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عزاداری های دهه اول ماه محرم از فردا آغاز می شود، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای این ایام تمهیدات و برنامه های ترافیکی ویژه ای را اتخاذ کرده تا هم مراسم های عزاداری در ایمنی کامل برگزار شود و هم هرگونه تغییر و اخلال در روند ترافیک به حداقل خود برسد.

در همین راستا نیز ماموران ما در تمام این شب ها در آماده باش کامل قرار دارند و در اطراف محل های برگزاری مراسم عزاداری مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: در کنار محل هایی که موکب های عزاداری برای ایام محرم ایجاد شده، معمولا ایستگاه های صلواتی نیز برای پذیرایی از شهروندان و عزاداران حسینی بر پا می شود و در همین راستا نیز لازم است که مسئولان موکب ها محل های مناسبی را برای برپایی ایستگاه های صلواتی انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس راهور برای عزاداری های محرم/ توصیه به عزاداران و رانندگان

آماده باش پلیس راهور برای عزاداری های محرم/ توصیه به عزاداران و رانندگان