مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-26اجتماعي

استفاده هلال احمر از واقعیت مجازی برای آموزش های امدادی


رییس جمعیت هلال احمر از استفاده این جمعیت از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای آموزش فراگیر مواجهه با سیل و زلزله خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند در جریان بازید از ابزار آموزشی واقعیت مجازی، گفت: پیشتازی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری قابل قدردانی است اما باید بازی ها و محیط های شبیه سازی شده در عینک های وی آر تولید شده به سرعت افزایش یابد و در اختیار آموزش های همگانی شعب سراسر کشور قرار گیرد.

تا جمعیت هلال احمر بتواند از این فناوری به طورکامل بهره مند شود.

پیمان صابریان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نیز درباره استفاده از این فناوری در آموزش های امدادی نیز گفت: در حال حاضر عینک وی آر تولید شده، چند محیط زلزله و سیل را شبیه سازی کرده است و در مرحله پایلوت در آموزش های ایستگاهی و گروهی در مدارس و محل های تجمع مردم در سطح تهران به کارگیری خواهد شد و بلافاصله پس از عبور از این مرحله و بهینه سازی ناشی از تست عینک در محیط های آموزشی، فاز تکمیلی آن با شبیه سازی محیط های شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.

پیمان صابریان ادامه داد: در مرحله بعدی تولید این عینک ها، فضاهای شبیه سازی شده منطبق بر نیازهای هر یک از مناطق کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده هلال احمر از واقعیت مجازی برای آموزش های امدادی

استفاده هلال احمر از واقعیت مجازی برای آموزش های امدادی