مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-04اجتماعي

برگزاری بیش از 720 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی کشور


مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در راستای توانمندسازی معلمان تاکنون بیش از 720 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس حاجی زاده در همایش توانمندسازی و تقدیر از معلمان برتر تربیت بدنی استان فارس، با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی استان و مدرسین برجسته کشوری در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، گفت: سرلوحه برنامه های وزارت آموزش و پرورش سند تحول است و یکی از ساحت های ششگانه، ساحت زیستی بدنی است که بعد از دوران کرونا در قالب فعالیت های ورزشی به آن پرداخته شده است.

مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: در هر مجموعه ای اگر قرار است تحولی ایجاد شود ابتدا باید در نیروی انسانی آن مجموعه اتفاق بیفتد، بنابراین توانمند سازی معلمان درس  تربیت بدنی در دستور کار قرار داده ایم تا ابتدا تحول را در دبیران ورزشی ایجاد کنیم.

حاجی زاده نیروی انسانی را مهمترین رکن یک سازمان برشمرد و تصریح کرد: امروز برای تحقق اهداف نیازمند توانمند سازی معلمان هستیم تا معلمان بتواند دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد زیرا معلم توانمند و دارای علم روز می تواند دانش آموز را تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 720 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی کشور

برگزاری بیش از 720 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی کشور