مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22سياسي

اراده کنید، پروژه های آماده در آفریقا در اختیارتان قرار می گیرد


رییس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جدی تر دولت برای قاره آفریقا گفت: با اعلام آمادگی تجار ایرانی خارج از کشور می توانیم از همین فردا پروژه های آماده را به آن ها در افریقا واگذار کنیم.

- پیشنهاد رییس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا به تجار خارج از کشور: اراده کنید، پروژه های آماده در آفریقا در اختیارتان قرار می گیرد رییس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جدی تر دولت برای قاره آفریقا گفت: با اعلام آمادگی تجار ایرانی خارج از کشور می توانیم از همین فردا پروژه های آماده را به آن ها در افریقا واگذار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا با تاکید بر سفر اخیر رییس جمهوری به افریقا گفت: از منظر نگاه بخش خصوصی حضور در جایی که توجیه اقتصادی، فضای کارکردن و رقابت وجود داشته باشد، خوب است و سفر رییس جمهوری به افریقا پس از 11 سال از این منظر سفر بسیار خوبی بود که دو پیامد می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: این دو پیامد یکی قراردادهایی است که در این سفر بسته شد و دوم اینکه رییس جمهور کشور، خودش از نزدیک فرصت ها را دید و آن را بررسی کرد.

این برای یک کشور بسیار مهم است و در تمام این مدت از این مساله غفلت شده است، زیرا در دو دولت گذشته فرصت های افریقا عملا از دست رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده کنید، پروژه های آماده در آفریقا در اختیارتان قرار می گیرد

اراده کنید، پروژه های آماده در آفریقا در اختیارتان قرار می گیرد