مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 21:402023-06-28اقتصادي

بدهی 9 میلیاردی شهرداری ها و دهیاری های شرق گلستان به سازمان پسماند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای گلستان گفت: در مجموع 6 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی شهرداری های شرق و دو میلیارد و 600 میلیون تومان بدهی های دهیاری های شرق به این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حسن ملک شاهکویی عصر امروز جلسه کارگروه پسماند شرق گلستان با حضور دادستان ها و شهرداران شرق گلستان و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گلستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آزادشهر اظهار کرد: با توجه به بوی نامطبوع و آزار دهنده و پرشدن ظرفیت فعلی سایت زباله آزادشهر، در سفر استاندار گلستان به این شهرستان مصوب شد تا از پذیرش هرگونه پسماند و زباله در این سایت جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: در سفر سال گذشته استاندار به این شهرستان، 15 تصمیم با موضوع سایت زباله تصویب شد که تا به امروز 100 درصد این مصوبات اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گلستان خاطرنشان کرد: انتقال 140 هزار لیتر مترمکعب شیرابه پیرامون این سایت به سایت آق قلا، پوشش خاکی برای زباله هایی که بصورت یکجا دفن شده بود، پرکردن گودال 6 هزار متر مربعی با عمق حدود 6 متر از جمله اقدامات انجام شده در این سایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 9 میلیاردی شهرداری ها و دهیاری های شرق گلستان به سازمان پسماند

بدهی 9 میلیاردی شهرداری ها و دهیاری های شرق گلستان به سازمان پسماند