مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-19ورزشي

اجرای طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در مازندران


دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر از هفته آینده در استان اجرا می شود.

- ساری- دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: طرح تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر از هفته آینده در استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا عبدی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها است، افزود: در راستای اجرای برنامه های احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شناسایی شخصیت های ورزشی و شاخص استان، دیدار با خانواده های شهیدان، برگزاری همایش در استان برنامه ریزی می شود.

وی با عنوان اینکه تدابیر ویژه ای برای برخورد با قضیه بدحجابی و کشف حجاب اتخاذ شده است، از عقد تفاهمنامه با دستگاه های متولی خبر داد و گفت: دستگاه قضایی براساس قانون از ضابطان و آمران به معروف و نهی از منکر حمایت می کنند تا بتوانیم مراتب عملی این فریضه را در استان اجرایی کنیم.

وی با اظهار اینکه تذکر لسانی در زمینه برخورد با مظاهر بدحجابی مدنظر است، تصریح کرد: از هفته آینده اقدام های نظارتی را در دستگاه های اجرایی دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در مازندران

اجرای طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در مازندران