مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:152023-06-22ورزشي

شهرداری ارومیه چگونه سهمیه لیگ برتر می گیرد؟


باشگاه شهرداری ارومیه در تلاش برای حضور در لیگ برتر مردان سال 1402 هست اما این باشگاه چگونه می تواند سهمیه این رقابت ها را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال گذشته در رتبه چهاردهم و پایانی قرار گرفت و به سری A لیگ دسته یک مردان امسال سقوط کرد.

مسئولین سیاسی و ورزشی استان آذرباریجان غربی از ابتدای سال جاری به دنبال کسب سهمیه لیگ برتر مردان برای تیم شهرداری ارومیه هستند اما شرایط کسب این سهیمه از نظر قوانین و مقررات چگونه است؟ در آیین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی درباره خرید و فروش امتیاز لیگ آمده است: تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته یک در صورت انصراف از حضور در مسابقات فصل بعد می توانند با رعایت مفاد اعلام شده در آیین نامه امتیاز خود را به سایر باشگاههای متقاضی واگذار کنند.

بدیهی است فدراسیون پس از تسویه حساب باشگاه واگذارنده با عوامل اجرایی، کادر فنی، بازیکنان، فدراسیون و هیأت این نقل و انتقال را مورد تأیید و مجاز به ثبت اعلام می کند.

چنانچه واگذاری حق امتیاز حضور در لیگ تا تاریخ اعلام آمادگی تیم از طرف باشگاه صورت نپذیرد، فدراسیون والیبال می تواند راسا درخصوص شرایط واگذاری امتیاز آن تیم تصمیم گیری کند، این تصمیم گیری بر عهده سازمان لیگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ارومیه چگونه سهمیه لیگ برتر می گیرد؟

شهرداری ارومیه چگونه سهمیه لیگ برتر می گیرد؟