مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-02ورزشي

مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا در مدارس قزوین برگزار می شود


مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا با حضور 200 تیم در مدارس سطح استان قزوین برگزار می شود.

- ابراهیم رسولی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا با حضور 200 تیم استان قزوین، روز دوشنبه 12 تیر ماه در سطح مدارس استان برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از لیگ علمی پایا با استقبال خوبی از دانش آموزان همراه شد چنانچه میزان استقبال دانش آموزان در این دور نسبت به دوره قبل 30 درصد افزایش داشته است.

این مسوول عنوان کرد: المپیاد بین المللی پایا به عنوان بزرگ ترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش آموزان پایه های اول تا ششم و دوره اول متوسطه در یک رشته واحد به عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی- علوم و در پایه دهم و یازدهم در رشته های علوم ریاضی، تجربی و علوم انسانی و لیگ علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، پژوهشی و کارآفرینی در مقطع متوسطه اول(مشترک در پایه های هفتم، هشتم، نهم) و مقطع متوسطه دوم(مشترک در پایه های دهم و یازدهم) برگزار می شود.

رسولی فر تصریح کرد: در مرحله مقدماتی حدود 400 تیم ثبت نام کردند که 200 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و با توجه به هماهنگی صورت گرفته در تاریخ روز دوشنبه 12 تیرماه ساعت 8/30 برای رشته های علوم پایه، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا در مدارس قزوین برگزار می شود

مرحله نیمه نهایی لیگ علمی پایا در مدارس قزوین برگزار می شود