مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-06اجتماعي

رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل


پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور رونمایی شد و استان اردبیل در دو رشته والیبال و فوتسال میزبان دانش آموزان دختر و پسر از سراسر کشور خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور رونمایی شد و استان اردبیل در دو رشته والیبال و فوتسال میزبان دانش آموزان دختر و پسر از سراسر کشور خواهد بود.

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل 15 تیر در آیین رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: وحدت رویه و حفظ انسجام دو اصل مهم در پیشبرد کارهای گروهی است و این میسر نمی شود مگر با تحکیم پیوند های عاطفی میان همکاران که لازم است معاونت تربیت بدنی و سلامت نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

صفری همچنین با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های استان برای میزبانی این مسابقات اظهار کرد: با وجود همه محرومیت ها و کمبود زیر ساخت ها در استان، آموزش و پرورش با احداث زمین های چمن مصنوعی و تجهیز و نوسازی سالن های ورزشی گام بلندی در توسعه فضاهای ورزشی برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت جریان سازی در موضوع ورزش گفت: جامعه نیازمند نشاط، سلامت و پویایی است و ورزش بهترین بهانه برای این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل

رونمایی از پوستر مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل