مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:252023-06-27پزشكي

غربال اولیه اختلال مصرف مواد مخدر و الکل 516 نفر در دیلم انجام شد


رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از ابتدای سال تاکنون، برای 516 نفر غربال اولیه اختلال مصرف مواد و الکل و دخانیات را انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی جوانبخت بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراقبین سلامت و کارشناسان سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت، غربالگری اولیه اعتیاد به مواد مخدر، الکل و دخانیات را انجام می دهند.

وی افزود: سطح خطر افراد مراجعه کننده تعیین شده و با توجه به این موضوع، افراد یا به روان پزشک ارجاع داده شده و یا مداخلات روان شناختی توسط روان شناس انجام می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به اینکه انجام این غربالگری در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های ناشی از آن است گفت: مراقبین سلامت برای 516 نفر از شهروندان از ابتدای سال تاکنون، غربال اولیه اختلال مصرف مواد و الکل و دخانیات را انجام دادند.

جوانبخت به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت رایگان در مراکز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با برگزاری کلاس های آموزشی فرزند پروری و مهارت های زندگی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد نوجوانان و همچنین غربالگری اختلالات روان در راستای تشخیص اولیه بیماری ها، سعی بر پیشگیری از گرایش به سمت مصرف خودسرانه دارو و سایر مواد را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربال اولیه اختلال مصرف مواد مخدر و الکل 516 نفر در دیلم انجام شد

غربال اولیه اختلال مصرف مواد مخدر و الکل 516 نفر در دیلم انجام شد