مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-06اقتصادي

مجلس به دنبال رفع مشکل قطع برق صنایع است


عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمام دنیا بخش تولید آخرین جایی است که با قطع برق مواجه می شود، اما در کشور ما شرایط برعکس است، - ایسنا/کرمانشاه عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمام دنیا بخش تولید آخرین جایی است که با قطع برق مواجه می شود، اما در کشور ما شرایط برعکس است، گفت: در مجلس پیگیر اصلاح این روند هستیم.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان کرمانشاه که امروز (15 تیر) برگزار شد، ابتدا اشاره ای به وظایف حاکمیت در برابر بخش تولید داشت و گفت: حاکمیت نباید اجازه دهد سایه برخی مشکلات از جمله نوسانات نرخ ارز، تورم و … بر بخش تولید بیافتد.

وی یکی دیگر از وظایف حاکمیت در برابر بخش تولید را کمک به تامین مالی این بخش دانست و اظهار کرد: لازم است حدود 40 درصد منابع بانکی کشور در اختیار تولید و اشتغال باشد که این مهم محقق نشده است.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از معضل تامین پایدار حامل های انرژی خصوصا برق برای صنایع نیز یاد کرد و ادامه داد: در تمام دنیا، بخش تولید آخرین بخشی است که با قطع برق مواجه می شود، اما در کشور ما خاموشی ها از سمت تولید شروع می شود، اما نباید فراموش کنیم کارگری که حقوقش پرداخت نشود نمی تواند قبض برق خانه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال رفع مشکل قطع برق صنایع است

مجلس به دنبال رفع مشکل قطع برق صنایع است