مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:152023-06-24سياسي

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند


عدم تجهیز فارغ التحصیلان به مهارت، از جمله موانع سر راه کارجویان است، بنابراین ضرورت دارد که آموزش های فنی و حرفه ای و لینک دانشگاه ها با مراکز و واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در قرارگاه اشتغال استان که روز شنبه 3 تیر ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: یکی از موضوعات مهم ایجاد ارتباط بین کارجو و کارفرما است چراکه اکنون در البرز اکثر شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و از سوی دیگر با جمعی از فارغ التحصیلان بیکار مواجه هستیم.

وی ادامه داد: عدم تجهیز فارغ التحصیلان به مهارت، از جمله موانع سر راه کارجویان است، بنابراین ضرورت دارد که آموزش های فنی و حرفه ای و لینک دانشگاه ها با مراکز و واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

  عبداللهی گفت: ایجاد امکاناتی همچون مسکن کارگری و اتخاذ تدابیر لازم برای تردد و حمل و نقل نیروی کار به شهرک های استان، باید بعنوان یک راهکار مد نظر متولیان امر باشد.

وی افزود: نظام مسائل مرتبط با اشتغال استان در قالب کارگروه باید احصا شود و موانع به صورت اساسی و گام به گام مورد برنامه ریزی و رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند