مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-19اقتصادي

سارقان 10 کیلومتر از شبکه برق یزد را ربودند


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به تداوم شدت گرما در استان و افزایش سهم مشترکان خانگی در تابستان به 40 درصد کل برق مصرفی این استان صنعتی، - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به تداوم شدت گرما در استان و افزایش سهم مشترکان خانگی در تابستان به 40 درصد کل برق مصرفی این استان صنعتی، خواستار اهتمام تمام مشترکان به صرفه جویی جهت گذر بدون خاموشی از دوران اوج مصرف برق شد.

علی جم امروز چهارشنبه 28 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع برق استان یزد در حال حاضر حدود 770 هزار مشترک دارد که از طریق 21 هزار کیلومتر خطوط شبکه که عمدتاً خطوط هوایی است، برقرسانی می شوند.

وی پیک مصرف برق استان یزد در بخش توزیع را طی سال گذشته 1073 مگاوات ذکر کرد و گفت: این میزان در سال جاری تاکنون به 1170 مگاوات رسیده که در صورت مدیریت نشدن به با توجه به شدت گرما و تداوم آن در استان به 1300 مگاوات نیز می رسید.

مدیر عامل توزیع برق استان با اشاره به ثبت مصرف 72 هزار و 500 مگاواتی برق در کشور طی هفته گذشته با توجه به گرمای بی سابقه، گفت: البته این گرما معمولاً تا اواخر مرداد و اواسط شهریورماه نیز ادامه دارد لذا وزارت نیرو برنامه های گسترده ای را برای مدیریت مصرف برق و پیشگیری از خاموشی ها تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 10 کیلومتر از شبکه برق یزد را ربودند

سارقان 10 کیلومتر از شبکه برق یزد را ربودند