مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-17سياسي

پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» در استان یزد


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش هر هیات، آزادی یک زندانی برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار به عشق حسین(ع) می بخشم و همین طور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد، شهرداری یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و شهرداری یزد و همین طور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما مرکز استان اجرا می شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان تصریح کرد: سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد 10 زندانی جرائم غیر عمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی تعداد 12 زندانی از زندان ها آزاد شدند.

عظیمی گفت: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز شد و حال که در استان یزد شاهد چهارمین سال متوالی این پویش هستیم، بسیاری از استانهای دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد و امیدواریم در سال جاری نیز مشارکت بسیار بالای اهالی حسینیه ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» در استان یزد

پویش «هر هیات، آزادی یک زندانی» در استان یزد