مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05اقتصادي

خراسان رضوی رتبه اول اشتغال خالص کشور در سال 1401 را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری در کارگروه اشتغال خراسان رضوی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: - استاندار خراسان رضوی گرفت: طبق آمار انتشاری از مرکز آمار ایران خراسان رضوی 106 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد کرده است که توانست رتبه نخست اشتغال خالص کشور را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یعقوبعلی نظری در کارگروه اشتغال خراسان رضوی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: حتما باید فعالیت درستی برای ایجاد فرصت ها انجام گیرد تا اشتغال درستی هم ایجاد شود.

وی اظهار داشت: اصرار ما در استان بر این است که اشتغال پایدار ایجاد شود و انرژی ها به سمت این موضوع متمرکز شود، در عین حال مرکز هم باید بتوانند از جریان حرکت استان در حوزه اشتغال مطمئن شوند؛ چرا که جریان تولید و کسب و کار در استان رو به جلو، مثبت و در جهت تحقق اهداف مربوطه است که این آمار و ارقام گویای همین مطلب است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در استان نگرانی بابت ایجاد اشتغال وجود ندارد اما نگران اتصال و ارتباط بین واحدهای تولیدی و نیروی کار هستیم، حلقه مفقوده اینجا است که با توجه به وجود سازمان فنی و حرفه ای و بخش های دیگر در مهارت آموزی، به نظر می آید باید راهکارهایی برای جذب نیروی کار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی رتبه اول اشتغال خالص کشور در سال 1401 را دارد

خراسان رضوی رتبه اول اشتغال خالص کشور در سال 1401 را دارد