مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19سياسي

اعلام روش های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: روش های مشارکت مردم و نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام روش های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی اظهار کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: در ایام ماه های محرم و صفر امسال همانند سنوات گذشته آشپزخانه های طرح اطعام حسینی در ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع در میان خانواده های نیازمند می کنند.

دهرویه ادامه داد: همچنین در طرح احسان حسینی، کمک های مردمی در قالب اقلام خوراکی و بسته های غذایی در اختیار خانواده های محروم قرار می گیرد.

دهرویه با اشاره به روش های مشارکت در این طرح، گفت: خیّران و مردم نیکوکار می توانند نذورات و کمک های خود را از طریق کد دستوری #1* 021*8877* و همچنین شماره گیری تلفن گویای 7355-021 و درج عدد 14 یا شماره کارت 6037997900002008 به دست نیازمندان برسانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر طرح هایی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام روش های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی

اعلام روش های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی