مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-01دانش

از مخمر های نان، می توان حسگر کرونا ساخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نانوکاوشگر های پودری که در مؤسسه مهندسی زیستی و نانوتکنولوژی استرالیا (AIBN) ساخته شده اند، مخمر مصنوعی هستند که می توانند در محیط هایی مانند فرودگاه ها، - نانوکاوشگر های پودری که در مؤسسه مهندسی زیستی و نانوتکنولوژی استرالیا (AIBN) ساخته شده اند، مخمر مصنوعی هستند که می توانند در محیط هایی مانند فرودگاه ها، بیمارستان ها برای شناسایی نشانگر های زیستی کرونا مستقر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نانوکاوشگر های پودری که در مؤسسه مهندسی زیستی و نانوتکنولوژی استرالیا (AIBN) ساخته شده اند، مخمر مصنوعی هستند که می توانند در محیط هایی مانند فرودگاه ها، بیمارستان ها، استادیوم ها و فاضلاب ها برای شناسایی نشانگر های زیستی کرونا مستقر شوند.

پروفسور مت ترائو، محقق ارشد و مدیر مرکز تخصصی نانوپزشکی AIBN، گفت که این نانو کاوشگر مخمری را می توان در پلتفرم های آزمایش کووید-19 فعلی ادغام کرد.

پروفسور ترائو گفت: مخمر از دیرباز یک ماده ارزان و فراوان در نان و ماءالشعیر بوده است و به لطف خواص شیمیایی منحصر به فردش، اکنون می توان از آن در فناوری های تشخیصی استفاده کرد که از نظر سرعت و حساسیت رقیب تست PCR برای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مخمر های نان، می توان حسگر کرونا ساخت

از مخمر های نان، می توان حسگر کرونا ساخت