مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-14سياسي

گرگان میزبان 200 برنامه در هفته عفاف و حجاب


فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گرگان خبر داد.

- علی دیلم کتولی بعد از ظهر پنجشنبه 22 تیرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همت بسیج ناحیه گرگان و به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از 200 برنامه در 30 سرفصل در این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان حریم ریحانه در محل پارک شهر گرگان یکی از برنامه های ویژه در هفته عفاف و حجاب است، افزود: در این نمایشگاه با برپایی غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره، ارائه محصولات فرهنگی، خدمات خیاطی رایگان نظیر دوخت چادر و مقنعه از جمله خدماتی است که در نمایشگاه عفاف و حجاب گرگان ارائه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این برنامه ها ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گرامیداشت مقام زن مسلمان ایرانی است، گفت: همایش عفاف و حجاب در این هفته در یکی از محلات گرگان برگزار خواهد شد و پس از آن جمعیت حاضر در مراسم برنامه پیاده روی سفیران حیاء فاطمی را اجرا خواهند کرد.

دیلم کتولی از برپایی غرفه های حس خوب در تفرجگاه ها، پاساژها و مراکز خرید شهر خبر داد و افزود: در این غرفه ها به بانوان و دختران جامعه در خصوص مسأله عفاف و حجاب و ضرورت رعایت آن در جامعه مشاوره داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگان میزبان 200 برنامه در هفته عفاف و حجاب

گرگان میزبان 200 برنامه در هفته عفاف و حجاب