مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-09سياسي

ابزار هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده شود


رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی گفت: توصیه ما به مسئولان امور فرهنگی این است که رشته های مختلف هنری را مرور کرده و از آن برای انتقال مفاهیم دینی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی نیلی پور صبح یکشنبه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعتقاد و باور به امامت از ارزش های مهم دین اسلام است، اظهار داشت: این ارزش از غدیر آغاز شده و به ظهور منتهی می شود.

معتقدیم این باور انرژی مضاعفی دارد که می تواند به نفع مؤمنین رقم بخورد.

وی افزود: عناصر کیفی اگر به صحنه وارد شوند می توانند جریان سازی کنند مانند عاشورا که 70 شهید داشت اما جریان آن در تاریخ باقی مانده است.

با انتخاب روش های نو ارزش امامت را باید به جوانان انتقال دهیم رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی با بیان اینکه با انتخاب روش های نو ارزش امامت را باید به جوانان انتقال دهیم، گفت: اگر آرمان غدیر تا مهدویت را نتوانیم به جامعه منتقل کنیم استقامت ایمانی موردنیاز برای رسیدن به جامعه تراز را از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در انتقال مفاهیم دینی دچار رکودهایی هستیم که علت آن عدم انتخاب روش های خوب بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که این مفاهیم در قالب هنر ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده شود

ابزار هنر برای انتقال مفاهیم دینی استفاده شود