مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-08ورزشي

دیدار خیریه تیم فوتسال «یاران حسین طیبی» برای کمک به کودکان معلول


تیم فوتسال «یاران حسین طیبی» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیداری خیریه به منظور کمک به مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد به مصاف تیم یاران این مؤسسه می رود.

- گناباد ـ تیم فوتسال یاران حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیداری خیریه به منظور کمک به مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد به مصاف تیم یاران این مؤسسه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دیدار با همکاری هیأت فوتبال خراسان رضوی و فرمانداری، شهرداری، اداره بهزیستی، آموزش و پرورش و هیأت فوتبال شهرستان گناباد عصر شنبه 17 تیرماه از ساعت 17 در سالن شهید رجایی این شهر برگزار می شود.

حسین طیبی، محسن حیدری، رضا صاحبی، حمید طیبی، بابک حاتمی، سیروس سنگچولی، حسین یعقوبی و جعفر خوشحال از جمله بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال هستند که در تیم فوتسال یاران حسین طیبی به میدان می روند.

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی در نشست خبری این بازی با بیان اینکه فوتسال این استان در کشور زبان زد است، گفت: هیأت فوتبال نگاه جدی به شهرستان ها دارد.

محسن حیدری با تشکر از حضور حسین طیبی برای حضور در این بازی خیرخواهانه، گفت: حسین طیبی به عنوان افتخار فوتسال استان و کشور دارای روحیه مردم داری، جوانمردی و اخلاق حرفه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خیریه تیم فوتسال «یاران حسین طیبی» برای کمک به کودکان معلول

دیدار خیریه تیم فوتسال «یاران حسین طیبی» برای کمک به کودکان معلول