مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-16اقتصادي

شاخص هایی برای توزیع اعتبارات در خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات باید شاخص مند عمل کنیم، اظهار کرد: بیش از 200 شاخص را احصا کرده و براساس آن پیش رفتیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات باید شاخص مند عمل کنیم، اظهار کرد: بیش از 200 شاخص را احصا کرده و براساس آن پیش رفتیم.

حمید جهانشاهی، امروز یکشنبه 25 تیر با اشاره به نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در برنامه های توسعه ای استان، به رسانه های گروهی گفت: اعتبارات استان در چندین نوبت ابلاغ می شود که در راستای بودجه سنواتی به استان ها تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پیوست های قانونی این ابودجه ها، افزود: اعتبارات در بخش هزینه و تملک بوده و متولی 23 دستگاه هستیم و در باقی دستگاه ها اعتبارات به صورت ملی ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول سال به فراخور موضوعات اعتبارات به استان ابلاغ می شود، تصریح کرد: در ابتدای سال جاری منابعی در اختیار استان قرارگرفت که آغازکننده پروژه های استانی بود.

جهانشاهی با اشاره به رشد اعتبارات سنواتی از توزیع 2 هزار و 510 میلیارد تومان اعتبارات سنواتی در سال 1402 خبر داد و گفت: از این رقم 840 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص هایی برای توزیع اعتبارات در خراسان جنوبی

شاخص هایی برای توزیع اعتبارات در خراسان جنوبی