مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-27بين الملل

رزمایش وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن/ هشدار وزیر دفاع به کشورهای متخاصم


واحد پشتیبانی وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن یک رزمایش تحت عنوان اگر بازگردید، ما نیز بازمی گردیم در استان الجوف برگزار کرده و در آن آمادگی خود را برای هرگونه نبرد آتی اعلام کرد.

- واحد پشتیبانی وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن یک رزمایش تحت عنوان "اگر بازگردید، ما نیز بازمی گردیم" در استان الجوف برگزار کرده و در آن آمادگی خود را برای هرگونه نبرد آتی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، این رزمایش که محمد العاطفی، وزیر دفاع، قاسم الحمران، فرمانده واحد پشتیبانی و تعدادی از مسؤولان مدنی و نظامی یمن نیز در آن حضور داشتند، با مشارکت 3000 نیرو از بخش های تک تیرانداز، توپخانه، یگان های ضد زره، پهپادها، انواع خودرو و موشک های کوتاه برد برگزار شد.

این رزمایش در یک منطقه وسیع، کوهستانی و هموار انجام شد، ابتدا با پاکسازی توپخانه ای و موشکی شروع شد، بالگردها و پهپادها اهداف فرضی را بمباران کردند و سپس با کنترل اهداف برنامه ریزی شده به پایان رسید.

در مراسم افتتاحیه این رزمایش، وزیر دفاع دولت صنعا اعلام کرد، این رزمایش یکی از مهمترین رزمایش هایی است که میزان آمادگی نیروهای نظامی دریایی، زمینی و هوایی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن/ هشدار وزیر دفاع به کشورهای متخاصم

رزمایش وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن/ هشدار وزیر دفاع به کشورهای متخاصم