مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:372023-07-06اجتماعي

بیمارستان رازی ایلام نیازمند تامین آب پایدار است


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: تامین آب پایدار بیمارستان رازی شهر ایلام باید در اولویت برنامه های شرکت آبفا و دیگر دستگاه های مرتبط قرار بگیرد.

- مجید بیگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: رفع مشکلات تامین آب پایدار بیمارستان رازی به عنوان بیمارستان آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی درمانی ایلام که به عموم مراجعان از اقصی نقاط استان خدمات درمانی ارائه می دهد، در دستور کار مسئولان ذیربط قرار بگیرد.

   وی افزود: رازی به عنوان مهمترین و مجهزترین بیمارستان با توجه به ظرفیت بالای پذیرش بیماران، از اهمیت زیادی برخودار است و بنابراین نباید این مرکز بزرگ درمانی مشکلات زیرساختی داشته باشد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام ادامه داد: بیمارستان رازی شهر ایلام یکی از مراکز درمانی بزرگ با تجهیزات بروز و مناسب در سطح استان است که امکان رفع مشکلات حوزه درمان استان برای سال های متمادی را دارد.

 بیگلریان خاطر نشان کرد: مجموعه آبفای استان در راستای رفع مشکل بی آبی این بیمارستان هرچه زودتر اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، عملیات اجرایی احداث پروژه بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام در 65 هزار مترمربع و مساحت 34 هزار متر مربع در 10 طبقه سال 88 آغاز و شهریورماه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رازی ایلام نیازمند تامین آب پایدار است

بیمارستان رازی ایلام نیازمند تامین آب پایدار است