مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-05سياسي

جشن دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شد


جشن دهه امامت و ولایت با حضور کارکنان و متخصصان پالایشگاه دهم پارس جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی صبح چهارشنبه در این مراسم گفت: برگزاری مراسم، جشن ها و رویدادهای ملی و مذهبی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی با یک برنامه ریزی بسیار خوب و شایسته ای در حال انجام است و جشن دهه امامت و ولایت و همچنین عید بزرگ غدیر نیز یکی از برنامه های شاخص این حوزه است.

محمد نعمتی ادامه داد: در آستانه عید غدیر برنامه محوری جشن این روز بزرگ در نمازخانه پالایشگاه دهم پارس جنوبی برگزار شد و گروه همخوانی و تواشیح جوانان شهر کنگان در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم کارهای فرهنگی و هنری در پالایشگاه دهم پارس جنوبی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند شهرستان کنگان و دیگر شهرهای پیرامونی این پالایشگاه است و خوشبختانه تاکنون تعامل و همکاری خوبی در این خصوص با سازمان ها و گروه های هنری منطقه برقرار است.

مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی تصریح کرد: برنامه های محوری دهه امامت و ولایت تا روز عید بزرگ غدیر خم ادامه خواهد داشت و پس از آن متخصصان و کارکنان پالایشگاه دهم و شیفته ی اهل بیت علیه السلام خود را برای اجرای برنامه های ماه محرم آماده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شد

جشن دهه امامت و ولایت در عسلویه برگزار شد