مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-22اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی


قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای روسیه و پایانه صادراتی روماک گستر مازندران امضا شد.

- ایسنا/مازندران قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای روسیه و پایانه صادراتی روماک گستر مازندران امضا شد.

یک هیات 50 نفره از فعالان اقتصادی و بازرگانان مازندران به سرپرستی استاندار مازندران از چند روز قبل به روسیه سفر کردند و در طی این مدت نشست هایی با استانداران سه استان روسیه و فعالان اقتصادی این کشور برگزار کردند.

در نشست فعالان اقتصادی روسیه یا هیئت اقتصادی مازندران قراردادی بین شرکت مادر تخصصی تشیر روسیه و شرکت روماک گستر مازندران برای تامین محصولات کشاورزی و باغی ایران امضا شد تا از این پس محصولات صادراتی با نام و نشان تجاری ایران در فروشگاه های زیرمجموعه این شرک تشیر در سراسر روسیه عرضه شود.

این قرارداد با حضور حسینی پور استاندار مازندران و جلالی سفیر ایران در روسیه، بین ویکتور گریگوریان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تشیر روسیه و قلی زاده مدیرعامل شرکت پایانه صادراتی محصولات کشاوزی روماک گستر مازندران امضا شد.

محصولات کشاورزی ایران هر چند در سال های اخیر به روسیه صادر می شد و افزایش قابل ملاحظه ای هم داشت، اما با انعقاد این قرارداد، علاوه بر تامین مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی

فروشگاه های زنجیره ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی