مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-25سياسي

مدیرکل بازرسی خوزستان: عدم پاسخگویی مدیران دستگاه ها به مردم تخلف است


چنانچه دستگاهی پاسخگو نبود در ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری مسوول هستیم که عدم پاسخگویی به مردم را تخلف محسوب کرده و رسیدگی و نظارت به این موضوع به عهده سازمان بازرسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد آقاجری مدیرکل بازرس استان خوزستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بر اساس اصل 174 قانون اساسی وظیفه و مسوولیت و تکلیفی که بر عهده سازمان گذاشته شده نظارت بر حسن جریان امور و مجاری صحیح قوانین است.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف از دستگاه ها و مسوولان با تشکیل پرونده تخلفات اداری  به مراجع قضایی و محاکم رسیدگی معرفی می شود و سازمان بازرسی در حوزه تخلفات، جرائم  و مسائل انضباطی و اداری خود حکمی صادر نمی کند.

آقاجری با تاکید بر لزوم پاسخگو کردن دستگاه ها توسط رسانه ها، عنوان کرد: چنانچه دستگاهی پاسخگو نبود در ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری مسوول هستیم که عدم پاسخگویی به مردم را تخلف محسوب کرده و رسیدگی و نظارت به این موضوع به عهده سازمان بازرسی است.

مدیرکل بازرس استان خوزستان افزود: در بحث قوانینی که مورد توجه دولت مانند بحث جوانی جمعیت ، این نیز یکی که از اولویت های ما است و وظایف و تکالیفی برای دستگاه ها به ویژه در حوزه بانک ها .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بازرسی خوزستان: عدم پاسخگویی مدیران دستگاه ها به مردم تخلف است

مدیرکل بازرسی خوزستان: عدم پاسخگویی مدیران دستگاه ها به مردم تخلف است