مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-27سياسي

موافقت مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز به صورت یک فوریتی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 تیر ماه)، درخواست عده ای از نمایندگان مبنی بر بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را به صورت دو فوریتی بررسی کرده اما در نهایت با تقاضای دوفوریت مخالفت کردند.

در ادامه نمایندگان با بررسی این طرح به صورت یک فوریت موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان نماینده طراحان طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خصوص دلیل ارائه این طرح، گفت: در بند 2 ماده 156 قانون آیین نامه داخلی مجلس وقتی در خصوص یک مطلبی یا طرح یا لایحه ای تقاضای دوفوریت مطرح می شود که جلوگیری از وقوع خسارت احتمالی و فوت فرصت پیش بینی شده باشد کما اینکه به روز رسانی قانون ضرورت مبارزه با قاچاقچیان و قاچاق سلاح و مهمات و نگهداری آن به صورت غیرمجاز یک ضرورت است و قطعاً به مردم خسارت می زند و فرصت ها از دست می رود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون ضرورت مبارزه با قاچاقچیان و قاچاق سلاح و مهمات و نگهداری آن مصوب سال 1390 است و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه

موافقت مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه