مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-14سياسي

امام جمعه آبادان: افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی سرعت بگیرد


امام جمعه آبادان سرعت بخشی به افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان را نیز خواستار شد و گفت: این موضوع نباید باعث قطع خدمات رسانی بیمارستان فعلی تامین اجتماعی به مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن الائمه(ع) با اشاره به رویدادهای پیش رو اظهار کرد: ظرفیت آموزشی و فرهنگی محرم بی نظیر است.

وی در ادامه افزود: محرم نقطه اقتدار مسلمانان است و با استفاده از آن می توان جلوی پیشروی انحرافات دشمن را در جامعه گرفت.

امام جمعه آبادان در فراز دیگری از خطبه های نمازجمعه تصریح کرد: همه نهاد ها وظیفه دارند برای تحکیم بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق در زمینه اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و معنوی تلاش کنند.

وی بیان کرد: اهمیت این نهاد ها زمانی بیشتر نمایان می شود که تهاجم فرهنگی دشمن به سمت خانواده و ضربه به عفاف و ارزش های آن قرار گرفته است.

غبیشاوی سرعت بخشی به افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان را نیز خواستار شد و گفت: این موضوع نباید باعث قطع خدمات رسانی بیمارستان فعلی تامین اجتماعی به مردم شود.

امام جمعه آبادان همچنین با تبریک روز بهزیستی تاکید کرد: توقعات از بهزیستی بیش از توان و اختیار این نهاد حمایتی است و نیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبادان: افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی سرعت بگیرد

امام جمعه آبادان: افتتاح بیمارستان جدید تامین اجتماعی سرعت بگیرد