مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18سياسي

فرزند شهیدم را تقدیم محضر امام زمان(عج) می کنم


اینجا تبریز است و صحبت از یک جوان پاک باز و پاک رو، جوان دانشجوی دهه هفتادی که جان و دل مادر بود، اما وجودش به این دنیا گره نخورد و روح پاکش پیوندی زیبا و ناگسستنی با شهادت یافت و شهید شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اینجا تبریز است و صحبت از یک جوان پاک باز و پاک رو، جوان دانشجوی دهه هفتادی که جان و دل مادر بود، اما وجودش به این دنیا گره نخورد و روح پاکش پیوندی زیبا و ناگسستنی با شهادت یافت و شهید شد.

بسیجی دلاوری که 15 سال از عمر 27 ساله ی خود را با لباس بسیجی خدمت کرد و مجاهدانه در عرصه های مختلف پیشتاز شد؛ از فعالیت های بسیجی در دوران دانش آموزی تا کارهای جهادی در محله و پایگاه ها.

او از نسل سرافزاران بود و یک بسیجیِ پای کار؛ اما مگر غیر از این است که شهادت پایان کار یک بسیجی است و امیر حسین پور هم ماموریتش را طی 15 سال به نحو احسن انجام داد و امروز پیکرش بر دوش مردم ولایتمدار تبریز تشییع می شود.

امروز، جسم او نیز همانند روحش از زمین و زمان جدا می شود، اما امان از دل مادر، مادری که عمر و وجودش را پای فرزند گذاشته، غمگین است و نزار، اما بغض هایش را فرومی خورد و مقتدرانه فرزندش را تقدیم محضر امام زمان(عج) و ولایت می کند.

مادر که هر لحظه چشم انتظار بود، مبادا فرزندش دیر کند، مبادا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهیدم را تقدیم محضر امام زمان(عج) می کنم

فرزند شهیدم را تقدیم محضر امام زمان(عج) می کنم