مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12اقتصادي

صادرات 371 هزار تن کالا و صنایع معدنی از گمرکات استان بوشهر


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: طی سه ماهه امسال 371 هزار تن کالا و صنایع معدنی از گمرکات استان بوشهر صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلیمانی عصر چهارشنبه در نشست با مدیران شرکت سیمان اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات و واردات است.

وی با اشاره به صادرات 371 هزار تن کالا و صنایع معدنی از گمرکات استان طی سه ماهه امسال بیان کرد: این حجم کالا و صنایع معدنی به ارزش 16 میلیون دلار از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: سیمان و کلینکر، زغال سنگ، گچ، شیشه و سنگ ساختمانی، سرامیک و کاشی، پودر سنگ و انواع موزاییک و آجر از جمله بیشترین کالاهای صادراتی بوده است.

به گفته وی، عمده کالاهای صادراتی این استان به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صورت گرفته است.

افزایش صادرات ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: طی سال گذشته 2 میلیون و 531 هزار تن کالا به ارزش 88 میلیون و 628 هزار دلار از گمرکات این استان صادر شد که به لحاظ وزنی نسبت به سال 1400 با رشد 10 درصدی روبرود بوده است.

سلیمانی ادامه داد: گمرکات استان بوشهر آماده ارائه خدمات بی وقفه و شبانه روزی به تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی استان، به ویژه صادرکنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 371 هزار تن کالا و صنایع معدنی از گمرکات استان بوشهر

صادرات 371 هزار تن کالا و صنایع معدنی از گمرکات استان بوشهر