مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-08سياسي

چند می گیری جای من کنکور بدی؟


تقلب کنکوری در ذهن بسیاری می تواند مصداق هایی مانند خرید و فروش سوالات یا همراه آوردن وسایل ارتباطی در جلسه امتحان داشته باشد اما به ذهن کمتر کسی رسیده که پای گریم برای جازدن کسی به جای دیگری به کنکور باز شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: شاید بخواهیم بگوییم که یک زمانی دانشگاه داشتیم اما اصلا کنکور وجود نداشت، باورش سخت خواهد بود اما باید باور کرد؛ یعنی از زمان تاسیس نخستین دانشگاه در ایران تا دهه 40، ورود به دانشگاه براساس کنکور نبود و هر دانشگاهی با توجه به قوانین و معیارهای خودش آزمون و مصاحبه علمی برگزار می کرد و پذیرش این متخلفان از افراد بومی شهرستان ثلاث باباجانی نیستند، بلکه از شهرهای همجوارند که حوزه انتخابیه خود را ثلاث باباجانی انتخاب کرده بودند.

این افراد به هوای کسب سهمیه ناچیز در نظر گرفته شده سازمان سنجش و با تصور اعمال سخت گیری کمتر بر حوزه های کنکور این منطقه زلزله زده، حوزه انتخابیه خود را به ثلاث باباجانی منتقل کرده بودند.

سال بعد یعنی 99 هنگام برگزاری کنکور ناگهان سوالات در فضای مجازی دست به دست شد و موجی از نگرانی را در میان خانواده هایی که فرزندان آنان سر جلسه کنکور بودند، به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند می گیری جای من کنکور بدی؟

چند می گیری جای من کنکور بدی؟