مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-08ورزشي

بی توجهی صنایع بوشهر به حوزه ورزش/ مسئولیت های اجتماعی محقق شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: صنایع خصوصی در استان بوشهر علی رغم کسب درآمدهای فراوان، به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه ورزش توجهی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر جمالی جمعه شب در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: ایرانجوان از تیم های ریشه دار فوتبال استان بوشهر است که باید حمایت شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: کمک های قطره چکانی فایده ای ندارد و بایستی مسئولان استانی و نمایندگان مجلس برای تعیین اسپانسرینگ ثابت صنایع حاضر در استان را پای کار بیاورند.

وی افزود: البته حمایت و پشتیبانی مسئولین رافع مسئولیت مدیرعامل و مالکین و هیئت مدیره باشگاه در هزینه کرد و حمایت از تیم نیست زیرا باشگاه سهامی خاص است و هرکس که مدیریت باشگاه را برعهده می گیرید ملزم به تزریق منابع مالی و بستن شاکله اصلی تیم است.

حق جوانان ادا شود جمالی ادامه داد: صنایع خصوصی فعال در استان بوشهر حق واقعی جوانان استان را ادا نمی کنند و علی رغم کسب درآمدهای سرشار، سهم واقعی مسئولیت های اجتماعی خود را به ورزش استان نمی پردازند.

وی اضافه کرد: همه شنیده ایم صرفاً یک شرکت در استان کرمان 17 تیم در لیگ های برتر رشته های مختلف دارد ولی استان بوشهر با انبوهی از ظرفیت های عظیم اقتصادی و قطب انرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی صنایع بوشهر به حوزه ورزش/ مسئولیت های اجتماعی محقق شود

بی توجهی صنایع بوشهر به حوزه ورزش/ مسئولیت های اجتماعی محقق شود