مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-06سياسي

زائران حرم حضرت معصومه(س) توسط مردم اسکان داده می شوند


مسئول ستاد مردمی به عشق امیرالمومنین (ع) از تامین اسکان رایگان زائران در قم توسط گروه های مردمی خبرداد و گفت: تا به امروز بیش از هزار و 100 نفر از خدمات اسکان رایگان و بخشی از آنان نیز از اطعام بهره مند شده اند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اسکندری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: به لطف خدا عملیات بزرگ مردمی پویش به عشق امیرالمومنین از عید قربان آغاز شد و بیش از 20 مجموعه مردمی جهادی پا به عرصه گذاشته و کارهای بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: از جمله اتفاقات بزرگی که توسط گروه های مردمی در این پویش رقم خورد کارگروه نذر خون بود، ما امسال به ترویج این سنت حسنه در نقاط مختلف استان پرداختیم و تا به امروز بیش از 270 نفر برای اهدای خون در این پویش اعلام آمادگی کرده اند.

اسکندری تصریح کرد: در بحث تخفیف در عرضه کالا و خدمات صنفی نیز شاهد انجام اقدامات خوبی بودیم و حدود 250 کسب و کار شناسایی شدند که 50 مورد  آن ها مشاغل مجازی بوده و 50 مورد دیگر آن ها مشاغلی بودند که از خارج از استان قم در این پویش شرکت کرده اند.

مسئول ستاد مردمی به عشق امیر المومنین (ع) خاطرنشان کرد: بخش دیگری از اقدامات این ستاد مربوط به ترویج فرهنگ کتاب خوانی است که با عنوان پویش کتاب خوب برای تجهیز کتابخانه های محلات کم برخوردار با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران حرم حضرت معصومه(س) توسط مردم اسکان داده می شوند

زائران حرم حضرت معصومه(س) توسط مردم اسکان داده می شوند