مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-25سياسي

شرط فرم «ج» در طرح ملی مسکن برای جزیره ابوموسی حذف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم صورت گرفته برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، - استاندار هرمزگان گفت: یکی از کارهای مهم صورت گرفته برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، حذف شرط فرم ج در طرح ملی مسکن برای جزیره ابوموسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم صورت گرفته برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، حذف شرط فرم ج در طرح ملی مسکن برای جزیره ابوموسی است.

وی افزود: برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات 300 متری زمین تخصیص می یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

به گفته استاندار هرمزگان، دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، گام های مهمی در راستای توسعه متوازن و گسترش عدالت در مناطق مختلف استان برداشته و در همه حوزه هایی که نیاز به کار و فعالیت بود، تلاش های خوبی صورت گرفت.

  دوستی افزود: هرمزگان پایتخت اقتصاد دریا محور است و بر همین مبنا برنامه ریزی جامعی برای بهره بردن از ظرفیت دریا در حال انجام است، دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای بر صدور مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط فرم «ج» در طرح ملی مسکن برای جزیره ابوموسی حذف شد

شرط فرم «ج» در طرح ملی مسکن برای جزیره ابوموسی حذف شد