مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-02پزشكي

ماماها و بهورزان نقش موثری در فرزندآوری دارند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماماها و بهورزان نقش بسیار مهمی در زمینه فرزندآوری و پیشگیری از سقط جنین دارند.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ماماها و بهورزان نقش بسیار مهمی در زمینه فرزندآوری و پیشگیری از سقط جنین دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم کوشکی صبح امروز یازدهم تیرماه در نشست طرح نفس که در سالن جلسات معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه بهداشت پرونده های پیش از بارداری برای بانوان واجد شرایط بارداری ایجاد می شود.

وی افزود: در مراکز بهداشتی، بهورزان و مراقبین سلامت، خانم های واجد شرایط بارداری را در جمعیت تحت پوشش خود می شناسند.

کوشکی بیان کرد: این افراد باید پیش از آنکه باردار شوند مورد مراقبت قرارگیرند تا اگر به صورت ناخواسته باردار شدند و قصد سقط عمدی داشتند، به مراکز نفس ارجاع داده شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مراکز نفس باید به گونه ای به مردم معرفی شوند که احساس خوشایندی به جمعیت تحت پوشش بدهند تا مردم تمایل مراجعه به این مراکز را داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که در این مراکز قرار است بکار گیری شوند باید نفوذ کلام خوب داشته باشند و گوش شنوا برای افراد باشند تا بتوانند علت سقط را شناسایی کرده و برای برطرف کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماماها و بهورزان نقش موثری در فرزندآوری دارند

ماماها و بهورزان نقش موثری در فرزندآوری دارند