مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-08سياسي

«همیشه جهادگر» دوربینی برای دیدن جامعه در آن زمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب «همیشه جهادگر» صبح امروز «شنبه 17 تیر» با حضور سردار علیرضا افشار از مسئولان وقت جهاد سازندگی و از فرماندهان سپاه و راوی کتاب و محسن رضایی رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا .

- مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی و خاطرات سردار علیرضا افشار تحت عنوان همیشه جهادگر صبح امروز (شنبه) در محل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب همیشه جهادگر صبح امروز شنبه 17 تیر با حضور سردار علیرضا افشار از مسئولان وقت جهاد سازندگی و از فرماندهان سپاه و راوی کتاب و محسن رضایی رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و فرمانده وقت سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری در سالن جلسات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

در ابتدای برنامه سید حسین حسینی پژوهشگر و تدوینگر کتاب درباره اهمیت پرداختن به مقوله تاریخ شفاهی گفت: به نظر بنده زبان گویای انقلاب اسلامی که امروز در حال دفاع از آرمان های آن است، تاریخ شفاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همیشه جهادگر» دوربینی برای دیدن جامعه در آن زمان است

«همیشه جهادگر» دوربینی برای دیدن جامعه در آن زمان است