مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-17سياسي

باید کودکان را به سمت مهارت آموزی هدایت کرد


بچه ها دیگر کاری با اسباب بازی ندارند و مدام در موبایل هستند.

الان دیگر زمانِ حفظ کردن نیست؛ چراکه این کامپیوتر است که حفظ می کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، آموزش و سلامت روان عنوان نخستین پیش رویدادِ چهارمین جایزه سالانه الفبای فرداست که همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور اندیشمندان و متفکران این حوزه در خانه اندیشمندان علوم انسانی و  با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار شد.

بخشندگی و مهربانی جای خود را به خشونت داده است مهارت های زندگی و سلامت روان عنوان موضوع نخست این نشست بود که پروفسور داریوش فرهود، پدر علم ژنتیک ایران به آن به موضوع پرداخت.

فرهود چنین آغاز کرد که بخشندگی و مهربانی دارد از تمام جهان رخت برمی بندد و جای خود را به خشونت می دهد؛ خشونت و هر چیز فراگرفته شده ی محیطی می تواند در زمان مشخصی وارد ژنتیک شود که به آن اپی ژنتیک می گویند.

وی گفت: خشونت و استرس ریزفاکتور 80 درصد از بیماری های قلبی، سرطانی، متابولیک و نیز بیماری های روانی است، به طوری که امروزه شاهد هستیم که ابتلا به سرطان سینه از یائسگی به 15 سالگی رسیده است.

پروفسور فرهود 3 شاخص پذیرش واقعیت، مطابقت دادن خود و  سازشگری با واقعیت و سرسختی را برای ادامه زندگی در دوران جدید مهم برشمرد و گفت: زمانی یک قرن به صد سال گفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کودکان را به سمت مهارت آموزی هدایت کرد

باید کودکان را به سمت مهارت آموزی هدایت کرد