مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-05سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.

- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بسمه تعالی وَ لَمَّا بَرَزُوا لِجالُوتَ وَ جُنُودِهِ قالُوا رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِر .

(سوره بقره، آیه250) صحنه های درخشان مقاومت و ایستادگی امروز ملت فلسطین که در سایه ی اعتماد به وعده ی الهی و استمداد از خداوند متعال و متکی بر قدرت توده های مردمی در جنگ اراده ها و شور جوانان انتقام جوی فلسطینی می باشد ؛ نگاه تحسین برانگیز جهانیان خصوصا مسلمانان جهان را از آن خود کرده و ولوله دهشتناکی را به اردوگاه استکبار و صهیونیسم بین الملل انداخته است.

گسترش قدرت و جغرافیای محور مقاومت و افزایش عملیات ضدصهیونیستی جوانان فلسطینی و شکست های پی درپی امنیتی نیروهای ارتش و سرویس جاسوسی رژیم غاصب اسراییل در کرانه باختری، این رژیم را بشدت هراسناک و خطر سقوط و نابودی اسراییل را به کابوسی وحشتناک برای سران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین